Hamba Allah

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
Ordinary muslimah. Say, 'LailahaIllallah, Muhammadur Rasulullah'. Islam is the way of life. Age: 248 months (update: 18/08/11), Currently studying as a Medical student (future Muslimah Doctor insyaAllah) at IIUM Kuantan.

Saturday, June 20, 2009

Maaf

Bismillahhirrahmanirrohim...
Assalamualaikum...

Maaf.. saya tak boleh menjadi hipokrit. Saya tak dapat menjadi seorang yang hipokrit. Kerana hipokrit itu satu penipuan. Dan saya tak mampu untuk menipu orang mahupun diri saya sendiri. Saya tak boleh menipu dengan mengatakan saya tak terluka, tak sedih. Dan saya tak dapat menipu dengan mengatakan saya sukakan orang, sedangkan kenyataannya adalah tidak.

Maafkan saya...
Maafkan kelemahan diri ini.

Wasalam.

Cahaya Kegirangan Kemuliaan

No comments:

Post a Comment