Hamba Allah

My photo
Kuantan, Pahang, Malaysia
Ordinary muslimah. Say, 'LailahaIllallah, Muhammadur Rasulullah'. Islam is the way of life. Age: 248 months (update: 18/08/11), Currently studying as a Medical student (future Muslimah Doctor insyaAllah) at IIUM Kuantan.

Sunday, February 21, 2010

Kepulangan

Bismillah...
Assalamualaikum wbt...

MasyaAllah..dah lama betul ana tak update blog ni... betul2 dah jadi "website"-->sesawang. =)

Dalam keadaan apa pun jua. yang penting harus diutamakan terlebih dahulu. Dan sesungguhnya, semester kali ini merupakan semester yang paling penting buat ana kerana ianya bakal menentukan sama ada ana dapat menjadi seorang doktor muslimah di masa akan datang atau pun tidak. Usaha telah dilakukan sehabis baik... Sekarang, yang boleh dilakukan hanyalah tawakkal IlAllah... Doakan yang terbaik... =)

Sepanjang bulan Nevember 2009 hingga sekarang, banyak peristiwa yang telah berlaku. Yang suka dan duka. Ana selalu nak update blog tapi dicemburui waktu dan assignment yang bertimbun. Alhamdulillah, ana dah selesai exam semalam. Dan harapnya, cuti 3 minggu ini (insyaAllah) akan dimanfaatkan dengan baik.

InsyaAllah, ana akan update blog dengan beberapa post yang menarik.. berkisarkan kehidupan sepanjang 3 bulan yang lalu... bermula esok..insyaAllah...

Sampai ketemu lagi..

Salam alaik. =)

No comments:

Post a Comment